سبک زندگی

الزامات کمد یک خانوم شیک پوش!

الزامات خانم شیک پوش

امروزه شیک‌پوشی و خوش‌لباس بودن اهمیت زیادی دارد. لباس شما بیش از آنچه که فکر می‌کنید حرف برای گفتن خواهد داشت شیک پوشی یکی از عوامل موثر در روابط اجتماعی موفق بین افراد است. لباس پوشیدن پدیده ای است که تقریبا به اندازه طول تاریخ بشر سابقه و به قدر پهنه جغرافیایی امروزی زمین، گسترش دارد. بسیاری از خانم ها فکر می کنند رمز و راز شیک پوشی در پوشیدن لباس های فاخر و گران قیمت است اما باید بدانید هر چند این لباس ها تاثیر گذار هستند اما بسیاری از نکات وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید هیچگاه شیک و جذاب به نظر نمی رسید.

برای شیک به نظر رسیدن نیاز نیست هزینه زیادی کنیم فقط کافیست در هنگام خرید با انتخاب صحیح و مناسب در  وقت و هزینه خودتان صرفه جویی کنید. شیک پوشی همیشه قوانینی دارد که با به کار بردن این اصول می توان همیشه در دسته شیک پوشان قراربگیرید. ما اینجا به نکات کاربردی در زمینه شیک پوشی می پردازیم و امیدواریم برای شما مخاطبان عزیز مفید به فایده باشد.

در اولین گام و قبل از بیرون رفتن برای خرید لباس جدید، باید لباس‌های داخل کمدتان را بررسی کنید.در هنگام خرید با انتخاب مدل های کلاسیک و ساده علاوه بر شیک پوشی تا مدت ها می توانید از آن ها استفاده کنید.

لیست لباس های که لازم است حتما در کمدتان داشته باشید

تاپ و شومیز سفید : یک تاپ یا شومیز سفید جزو تیکه‌هایی است که باید توی کمدتان داشته باشید .تیشرت سفید بیشترین کاربرد را دارند. رنگ های خنثی با طیف رنگی زیادی ست می شوند و استایل های شیک و مدرن می سازند.این پیراهن رو میشه به راحتی با هر مدل شلوار یا دامنی ست کرد و ترکیب های رسمی و غیررسمی باهاش ساخت.شومیز سفید را می‌توانید با شلوار جین زنانه و یا دامن مدادی بپوشید و در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارید  یک تیشرت سفید گشاد برای دورهمی های دوستانه با کتونی و مانتوهای جلوباز یک استایل کژوال راحت وشیک فوق العاده ای به شما می دهد.

شلوار جین: شلوار جین یکی از جذابترین ترندهاست لباس های جین هرگز از مد نمی روند و یک جز جدا ناشدنی کمد ها هستند که بانوان در اکثر اوقات می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.شلوار های جین با انواع برش و فرمی که دارند در هر موقعیتی به کار می آیند و محدویتی برای گرمی و سردی هوا ندارند .سعی کنید از شلوار جین سنگ شور مدل راسته استفاده کنید و حتما حداقل دو رنگ تیره و روشن آن را  در کمدتان داشته باشید شما با انتخاب یک کفش مناسب می توانید  استایل های کلاسیک و اسپرت زیبایی با شلوار های جین داشته باشید .

کت تک:

کت تک تنها لباسی است که بسیار کلاسیک و زیبا وهمیشه  مطابق  مد روز است.کت از آیتم های اصلی خانم های شیک پوش است به خصوص در رنگ های مشکی،طوسی و سفید که بسیار کاربردی و جذاب هستند و مخصوصا اگر به رنگ مشکی باشد با داشتن یک کت ساده  تک رنگ دیگر نگران ست کردن اکسسوری آن نباشید .با استفاده از آیتم های متفاوت مثل کمربند،کیف،کفش،شال و روسری می توانید استایل های متنوعی بسازید.از کت تک زنانه برای استایل کلاسیک و رسمی با کفش پاشنه بلند وشلوار پارچه ای وشلوار جین و کتونی در استایل های اسپرت نیمه رسمی استفاده می شود..پس سعی کنید حتما در کمدتان از این کت در داشته باشید.

کت و شلوار

کفش پاشنه بلند مشکی :

اگر به استایل های رسمی و کلاسیک علامند هستید می توانید با داشتن کفش پاشنه بلند مشکی ساده همیشه شیک و مدرن به نظر برسید کفش پاشنه بلند از مدل های شیک و خاصی است که به اندام شما زیابیی خاصی می بخشد.کفش های پاشنه بلند با طرحی ساده همیشه مد هستند ولی کفش های پاشنه دار با تزیینات زیاد برای مدتی مد می شوند و زود از مد می روند پس بهتر است کفش ساده انتخاب کنید تا سال ها بتوانید آن را بپوشید. همیشه سعی کنید در جا کفشی خود کفش های پاشنه بلند کلاسیک داشته باشید،کفش های پاشنه بلند،با همه نوع لباسی ست می شوند،و همیشه شیک و مطابق مد هستند.

کفش پاشنه بلند مشکی

شال و روسری مناسب:

انتخاب شال و روسری مناسب در ساختن استایل زیبا اهمیت فراوانی دارد .روسری و شال مشکی راحت تر با بقیه لباس ها ست می‌شوند اما این انتخاب اشتباه است چون شما را تکراری و چهره شما را غمگین نشان می دهد رنگ های طوسی،نوک مدادی و سفید رنگ های خنثی هستند که می توان به خوبی جایگزین رنگ مشکی  باشند و با اکثر رنگ ها استایل های شیک و به روزی می سازند .انتخاب رنگ روسری بسیار مهم است چون که نزدیک ‌ترین لباس به صورت شماست و چهره شما رو خیلی تحت تأثیر قرار میده .توصیه ما خیلی ساده است اگر رنگ پوست صورت شما روشن است از رنگ های تیره برای روسری تون استفاده کنید و اگر پوست شما تیره است از رنگ های روشن برای روسری تون استفاده کنید. به خاطر داشته باشید در موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی، رسم بر این است که از روسری به جای شال استفاده شود؛ البته این قانون، قطعی نیست و گاهی یک شال ابریشمی زیبا می‌تواند بهتر از یک روسری عمل کند؛ با وجود این دانستن این تفاوت می‌تواند در موقعیت‌های خاص و انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کند.

شال صورتی جذاب

کتانی سفید:

مدتی است که کفش‌های کتانی بسیار ترند شده‌اند خرید یک جفت کتانی شیک و راحت می تواند برای محل کار و تعطیلات و جمع دوستان بسیار مناسب و شیک باشد کفش کتونی های برای استفاده روزمره کاملا مناسب و راحت هستند بهتر است که رنگ کفش کتانی خود را یک رنگ خنثی انتخاب کنید تا به راحتی با همه چیز ست شود؛ از شلوار جین گرفته تا دامن و پیراهن و غیره. کتونی سفید به راحتی با دیگر لباس هایتان ست می شوند و استایل شما را جذاب و مدرن می کند.سعی کنید کتانی که خرید میکنید از برندهای معتبرباشد.

کتانی سفید

کیف مشکی  با سایز و اندازه کاربردی

یک کیف دستی مشکی می تواند استایل کژوال شما را تکمیل کند.معمولا همه ما خانم‌ها وقتی از خانه بیرون می‌رویم، نصف لوازم اتاقمان را همراه با خود می‌بریم! به همین دلیل، داشتن یک کیف بزرگ و کاربردی در کمد هر خانمی امری ضروری است. کیف های مشکی وساده با هر لباسی می آیند و دیگر دغدغه ست کردن آن ها را نخواید داشت  کیف‌ها بزرگ هم به استایل‌تان جذابیت چشم‌گیری می‌دهند و هم کاربردهای متنوعی دارند از سوی دیگر، استفاده از آنها در تیپ رسمی و مهمانی‌ها هم بسیار متداول شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *